Monday, May 22, 2006



بیانیه شماره 1 جمعی از شهروندان یاسوکندی

ضمن محکوم نمودن عمل وقیحانه روزنامه دانمارکی ایران و لغو امتیاز آن خواستار الحاق به خاک آذربایجانی زنجان می باشیم

(شهرستان بیجار آذربایجان)

بار دیگرشاهد اهانت وقیحانه و بی شرمانه عده قلیل شوونیست ونازیست به میلیونها انسان ترک مسلمان آنهم از سوی یک نشریه دولتی درست در صدمین سالگردانقلاب مشروطه هستیم. البته این اقدامات در کشور ما سابقه طولانی دارد. وقتی یک عده آنقدر قدرت و توانایی تفکر منطقی را ندارند که در برابر ملت بزرگ ترک ایران با گفتگو و زبان منطق سخن بگویند. ناچار وارد فازهای توهین و تحقیرمی شوند . شاید در گذشته می توانستیم اینگونه اقدامات ضدبشری را به سیاست های سلطه طلبانه استعمار پیر و میراث شوم شوونیستی پهلوی نسبت دهیم ولی اکنون با این همه توهین و تحقیر واهانت های دامنه دار آن هم از سوی نهادهای حکومتی و دولتی که خود داعیه دار حکومت علوی و اسلامی هستند بعید به نظر می رسد. تا به کی ما ملت ترک از کمبود امکانات و تحقیرها رنج بکشیم تا به کی با چشم فرزند ناتنی مسئولان به ما نگاه کنند. شاید 8 سال جنگ را فراموش کرده اید که در سخت ترین جبهه های جنگ چه کسانی حاضر می شدند آیا اینان بغیر از جوانان غیور و با غیرت ملت ترک بودند که در سخت ترین شرایط جانشان را در راه حفظ و حراست از میهن اسلامی شان فدا نمودند تا پس از آنان ملت بزرگشان در آسایش وآرامش خاطر زندگی کنند چه زود فراموش شدیم و میراث خواران رژیم منحوص پهلوی هر بلایی که خواستند بر سرمان آوردند. هر گاه خواستار حداقل امکانات رفاهی و اجتماعی شدیم بر چسب ضدامنیتی و جدایی طلبی را بر پیشانیمان چسباندند

حتی خواستند نام شهرمان را به نام مجهول و بی معنی تاک شهر تغییر دهند. مگر ما در این کشور اسلامی ناتنی هستیم که اینگونه با ما رفتار می شود و تا به کی از خاک آباء و اجدادیمان آذربایجان (زنجان) دور باشیم .

در پایان ما شهروندان یاسوکندی ضمن محکوم نمودن عمل وقیحانه روزنامه دانمارکی ایران و لغو امتیاز آن خواستار الحاق به خاک آذربایجانی زنجان می باشیم.

ای ملت غیور وشرافتمند ایران اسلامی "اگر مسلمان نیستید لااقل آزاده باشید"

دیروز پیامبر اکرم(ص) امروز ملت بزرگ ترک وفردا....؟!!!

جمعی از شهروندان یاسوکند(بیجار آذربایجان)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home