Thursday, March 20, 2008

دستبرد طلاي آذربايجان تحت مالکيت بيگانگان! قروه مسموم ميشود

دستبرد طلاي آذربايجان تحت مالکيت بيگانگان! قروه مسموم ميشود

بخشهاي مهمي از آذربايجان تحت مالکيت بيگانگان قرار گرفته اند. سالها تجزيه و تحريف نتيجه هاي مرگباري براي آذربايجان در پي داشته است. شهرستان قروه که در محدوده کردستان قرار داده شده است از مناطقي است که به منظور تغيير بافت جمعيتي و تورک زادئي از مام وطن جدا افتاده است.

ذخاير زيرزميني غني آذربايجان يکي از عمده مواردي است که باعث چشم دوزي بيگانگان شده و به همين دليل خاک آذربايجان در معرض اجراي سياستهاي استثمارگرانه دولتهاي شوونيست قرار گرفته است.

طلاي ناب آذربايجان رگ حيات شوونيسم فارس شده است که اينک از اين رگ حياتي جرعه اي نيز به تروريسم منطقه اي کرد تعلق خواهد گرفت.

منطقه قروه با داشتن معادن متفاوت به همراه معادن طلا در حال نابودي است. استخراج بي رويه توسط شرکتهاي خارجي و به تبع صدمات جبران ناپذير انساني و محيط زيست تنها دستمزدي است که نصيب تورکها ميگردد.

شرکتهاي مختلف خارجي با باده بستانهاي مشکوک مابين خود و رژيم در حال مسموم کردن محيط هستند. آب آرسنيک آلوده و سرطان زا باعث شيوع بيماري در سطح وسيع شده است در حالي که سهمي بسيار ناچيز نصيب مردم ميشود. خاطر نشان ميسازد که همين سهم ناچيز نيز بين مسئولان غير بومي فارس و کرد تقسيم ميشود.

شرکتهاي مختلف تورکها به خاطر سياستهاي جهت دار مسئولان در حال ورشکستگي و تعطيلي هستند. موج مهاجران غير بومي در حال تغيير بافت جمعيتي هستند و همچون گذشته آذربايجان شاهد نابودي خود ميباشد ولي سکوت معني دار خود را نميشکند.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home