Friday, May 29, 2009

محور زنجان - بیجار تا پایان خردادماه تعریض می شود

زنجان - خبرگزاری مهر: معاون راهسازی اداره کل راه و ترابری استان زنجان گفت: زیرسازی پروژه تعریض هفت کیلومتر اول محور زنجان - بیجار تا پایان خرداد ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.
به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، اصغر اسماعیلی بعد از ظهر سه شنبه در بازدید از محور زنجان - بیجار افزود: تعریض محور زنجان - بیجار به منظور افزایش ایمنی و کاهش ترافیک در محور ورودی شهر آغاز شده و منبع تأمین اعتبار آن به لحاظ اهمیت بالا از منابع ملی است.

وی ادامه داد: این پروژه به طول 7 کیلومتر و در یک قطعه در دست اجرا می باشد که با اعتبار هزینه شده دو میلیارد 670 میلیون تومانی، 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

اسماعیلی افزود: احداث این پروژه از سال قبل آغاز شده و پیشرفت فیزیکی آن براساس زمان بندی پیش بینی شده است. بر این مبنا پیش بینی می شود زیرسازی این پروژه تا پایان خرداد ماه امسال به اتمام برسد و چنانچه اعتبار لازم تأمین گردد، تا پایان تیرماه شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

محور زنجان بیجار از محورهای پرتردد استان زنجان است که با توجه به توسعه صنعتی درحاشیه این محور لزوم توجه به توسعه زیر ساخت های ارتباطی در این محور خود را بیشتر نشان می دهد.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home